Vacatures bij DJT

In het Droom Je Thuis-huis wordt de zorg en begeleiding aan de bewoners geleverd door personeel in dienst bij de professionele zorgorganisatie Woon Droom Zorg.
Daarnaast is er behoefte aan diverse vrijwilligers, want zorg wordt beter met vrijwilligers.
Bent u professioneel zorg-medewerker en heeft u belangstelling voor het werken met 12 meervoudig gehandicapte jongeren die samenleven in één groep, kijk dan op het tabblad “Zorgmedewerkers onder de knop “Vacatures bij DJT” voor meer informatie en mogelijkheden.
Bent u op zoek naar een zinvolle en dankbare invulling van (een deel van) uw vrije tijd en bent u gemotiveerd om als vrijwilliger aandacht te geven aan jongeren waarbij gewone dingen soms niet zo gewoon blijken te zijn en waarbij uw hulp het verschil maakt kijk dan op het tabblad “Vrijwilligers” onder de knop “Vacatures bij DJT” voor meer informatie en mogelijkheden.